tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 24 Mar 1999, 17:35:15 CET

On śro, mar 24, 1999 at 04:10:28 +0100, Ziemek Borowski wrote:

> MBSZ zwolniła niemiłosiernie (tak, to też moja wina).

wlasnie ze nie za bardzo, tylko ze wszystko dzieje sie w strefie cvs-u.
nie widac zadnych zmian na ftp-ie.

> Zwłaszcza po przejściu na CVS i odejściu Wojtka z posady zarządzającego
> develem. Np. ostatnio poproszone mnie o nagranie płytki z develem...
> OK. ale co jest teraz develem? ftp.pld.org.pl:/devel?
> Najnowszy plik tam to: Feb 16 1999...

tak, przyznam, ze ja tez nie wiem, co jest czym.
czy devel istnieje? jesli nie, to skasujmy go z ftp-ow.
czy cokolwiek istnieje? jesli nie, skasujmy wszystko.
to nie sa zarty.

wydaje sie, ze trzeba zrobic porzadki, wykasowac rowno wszystko jak leci
i zbudowac wszystkie pakiety od nowa, starajac sie tak ustawic flagi
kompilatora, zeby pasiły wszystkim.

problemem jest: kto to ma zrobic i gdzie. o tym w nastepnym akapicie.

> Dalej brak jest maszyny a`la magellan (choć może magellan nadal jest taką):
> ,,wzorcowego'' środowiska develowego (ja za pewien czas bedę miał pod to
> AXP z ew. kontami dla ludzi w projekcie ale najpierw muszę zaorać
> swojego devela)

potrzebna jest szybka maszyna z zainstalowanym pld.

skad ja wziac? oto jest pytanie. kiedys wymyslilem, ze nalepiej byloby
ja wydostac od ktoregokolwiek z producentow pecetow, i to nawet nie w
formie darowizny, ale pozyczenia - mozna spokojnie zalozyc, ze maszynka
moglaby stac u wlasciciela, musialby on tylko podpiac ja do sieci.
niech to bedzie jakis silny, moze nawet dwuprocesorowy pecet z pII, z
ramem minimum 256.

niestety - moje rozmowy z wroclawskim jtt spezlzy na niczym - nie
znalazlem zainteresowania. optimus pewnie by sie zgodzil, gdybysmy
pracowali pod window$ ;-) a moze tch-systems? a moze ktos zw as ma inne
pomysly?

no i wreszcie: ktos musialby staff kompilowac. nie mozna wszystkim
obarczac kloczka, bo zwariuje chlopak i bedzie go szkoda.

prosze o dyskusje.

serek
--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)