tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 24 Mar 1999, 17:41:29 CET

[środa, 24 marzec 1999], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):

> potrzebna jest szybka maszyna z zainstalowanym pld.
>
> skad ja wziac? oto jest pytanie. kiedys wymyslilem, ze nalepiej byloby
> ja wydostac od ktoregokolwiek z producentow pecetow, i to nawet nie w
> formie darowizny, ale pozyczenia - mozna spokojnie zalozyc, ze maszynka
> moglaby stac u wlasciciela, musialby on tylko podpiac ja do sieci.
> niech to bedzie jakis silny, moze nawet dwuprocesorowy pecet z pII, z
> ramem minimum 256.

U nas w akademiku jest 2xPII 350MHz, 128MB. Zainstalowałem tam PLD ale tylko
na chroocie. Stąd wiem, że pakiety kompilowane na PII nie chodzą na zwykłym
Pentiumie, pomimo ustawiania najlagodniejszych flag (do -O -g włącznie).
Prawdopodobnie będe mógł zaoferować P133 z 64 MB i 1GB dysku. Pakiety
skompilowane mogły by być wystawione na ftp.wroclaw.pld.org.pl (o ile
sergiusz się zgadza).
Wielka szkoda, że egcs ma te dziwne błędy z PII.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak