tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 24 Mar 1999, 18:57:29 CET

On śro, mar 24, 1999 at 05:41:29 +0100, Artur Frysiak wrote:
> U nas w akademiku jest 2xPII 350MHz, 128MB. Zainstalowałem tam PLD ale tylko
> na chroocie. Stąd wiem, że pakiety kompilowane na PII nie chodzą na zwykłym
> Pentiumie, pomimo ustawiania najlagodniejszych flag (do -O -g włącznie).

w takim razie, ku..., zmienmy kompilator na gcc-2.7.2!

> Prawdopodobnie będe mógł zaoferować P133 z 64 MB i 1GB dysku. Pakiety
> skompilowane mogły by być wystawione na ftp.wroclaw.pld.org.pl (o ile
> sergiusz się zgadza).

no pewnie. tylko ze musimy sprawe rozwiazac calosciowo, a nie
fragmentarycznie. kloczek, moze cos napiszesz w odpowiedzi na listy z
tego watku?

> Wielka szkoda, że egcs ma te dziwne błędy z PII.

gcc-2.7.2.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)