tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Śro, 24 Mar 1999, 17:53:40 CET

[środa, 24 marzec 1999], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):
Co do przeniesienia się rozwoju dystrybucji do CVSu: być może.  Ale tak
naprawdę uważam to trochę za przerost formy nad treścią.[1] My nie
piszemy softu (w większości). Mamy jedynie skonfekcjonować dostępne już
pakiety przerabiając je tak by pasowały do wymyślonego przez ... profilu
dystrybucji/wymogów bezpieczeństwa i solidności.  Z solidnością
przez pęd do ,,precz z RedHatem'' już jest kiepsko (np. spróbujcie na
maszynie bez IPv6 odpytać whois: ziembor w neuromancer ziembor$ whois
212.244 w whois.ripe.net No such host: whois.ipv6.siemens.co.uk Unknown
host: Success). Nie wspominam już o tym, że gdy chce przenieść na inny
rpmowy system jakiś program mający skrypt /etc/rc.d/init.d to muszę go
dość poważnie poprzerabiać przed kompilacją...

>z niestety - moje rozmowy z wroclawskim jtt spezlzy na niczym - nie
> znalazlem zainteresowania. optimus pewnie by sie zgodzil, gdybysmy
> pracowali pod window$ ;-) a moze tch-systems? a moze ktos zw as ma inne
> pomysly?

Podejrzewam, że TCH (a i inni producenci) odpadną gdy się okaże, że
nawet PLUG nas nie popiera. A przynajmniej jego Prezes tak twierdzi (choć
może nie publicznie). Krzyś twierdził również, że kłoczek przedstawiał
wniosek o dofinasowanie/poparcie dla PLD/whatever, ale nie został on
nawet rozpatrzony z powodu... ortografii.

ATSD dlaczego główna maszyna ma być na Intelu? Może spróbować naciągnąć
JWRa i generalniej całe RGStudio? ;-).  Poza tym propozycja Jacka Smydy
brzmi rozsądnie, przy założeniu że na builder.posexperts.com.pl ;-)
nie byłoby repozytorium dla wszystkich a tylko źródło mirrorów.

[1] Zwłaszcza, jednocześnie kłoczek coś wystawia na
ftp.pld.org.pl:/stable...  I z grubsza nie wiadomo co.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/