tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 24 Mar 1999, 18:16:14 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Podejrzewam, że TCH (a i inni producenci) odpadną gdy się okaże, że
> nawet PLUG nas nie popiera. A przynajmniej jego Prezes tak twierdzi (choć

Mysle ze jak byscie sprobowali nacisnac Open-Net, to by sie zgodzil.
Zwlaszcza, ze taka decyzja nalezy do mnie ;-)
Moglibysmy tez wykombinowac od RGS jakas alfe.

> --
> Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL