tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Śro, 24 Mar 1999, 18:28:46 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:
[..]
> potrzebna jest szybka maszyna z zainstalowanym pld.

Gdyby w prędkości był szkopuł to zgodziłbym się ale tak nie jest.

Predzej w predkości łącz.

[..]
> no i wreszcie: ktos musialby staff kompilowac. nie mozna wszystkim
> obarczac kloczka, bo zwariuje chlopak i bedzie go szkoda.

Bez przesady. Nie mam skłonności do zapętlania się czy innych takich
"wybryków" :>

Przyglądam się egcs od jakiegoś czasu mocniej i to co zauważam to to, że
jedyna różnica polega na tym, że przy konfiguracji źródeł mamy
--enable-threads i --enable-haifa. W rawhide tego nie używają. Z
Debianowych źródeł za Chiny nie mogłem wywnioskować z czym oni to
konfigurują (budowanie debów zaczyna ostanio być już skomplikowane do
poziomu przy którym całość traci wogóle przejrzystość). W BeroLinux wogóle
jakieś dziwne źródła mają (jest od razu pgcc-1.1.1.tar.bz2, a URL wskazuje
na http://www.gcc.ml.org/ gdzie o źródłowym tarze o nazwie pgcc nic nie
wiadomo).

Ja bym spróbował jeszcze wyłączyć wątki i haife.
Za jakieś pół godziny na test wrzucę tak przekompilowanego egcs i ldconfig
na nim (glibc zaraz potem ale to ciut potrwa).
Rewizja będzie podbita w tych pakietach ale. Tak czy inaczej jeżeli nie
byłoby to jakimś rozwiązaniem dalej to okazałoby się, że PII nie nadaje
się na maszynkę wzorcową w co wierzyć mi się nie chce i co sugerowałoby,
że zamiast szybszej potrzebujemy wolniejszej maszynki :>

Rozkładać rąk nie ma co. Trzeba szukać wyjścia z tego "zapętlenia". Ktoś
widzi jeszcze jakieś inne rozsądne permutacje konfiguracji ?