tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 24 Mar 1999, 19:24:31 CET

On śro, mar 24, 1999 at 05:53:40 +0100, Ziemek Borowski wrote:
> Podejrzewam, że TCH (a i inni producenci) odpadną gdy się okaże, że
> nawet PLUG nas nie popiera. A przynajmniej jego Prezes tak twierdzi (choć
> może nie publicznie). Krzyś twierdził również, że kłoczek przedstawiał
> wniosek o dofinasowanie/poparcie dla PLD/whatever, ale nie został on
> nawet rozpatrzony z powodu... ortografii.

to chyba jakies zarty?????

1. plug mnie nic nie obchodzi, gdyz politycy, panie, jeszcze nigdy nic nie
   zrobili, tylko duzo mowia. ja jakos nie widze w ogole efektu
   jakichkolwiek dzialan plug-a, ba, samych dzialan tez nie widze.
2. wisi mi co mowi i gdzie prezes jakiejs organizacji. jesli jest w stanie
   nam pomoc, niech pomaga, jesli nie, niech sp...
3. bledy niech sie plug poprawia za pomoca worda (narzędzia-->pisownia i
   gramatyka), jesli mu to przeszkadza.
4. kloczek jest chyba v-ce rezesem pluga, ma wiec chyba tam cos do
   powiedzenia?
5. a co w ogole ma plug do pld? to dwie odrebne organizacje, ich cele sa
   rozbiezne. my mamy zrobic porzadna dystrybucje mowiaca po polsku, oni
   zajmuja sie marketingiem linuxa w polsce.

> ATSD dlaczego główna maszyna ma być na Intelu? Może spróbować naciągnąć
> JWRa i generalniej całe RGStudio? ;-).

namow, nie ma przeszkod.

> Poza tym propozycja Jacka Smydy
> brzmi rozsądnie, przy założeniu że na builder.posexperts.com.pl ;-)
> nie byłoby repozytorium dla wszystkich a tylko źródło mirrorów.

mnie sie rowniez to podoba, tylko nadal nie zostalo wyjasnione, kto mialby
sie tym zajmowac...

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)