tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 24 Mar 1999, 18:45:30 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Ziemek Borowski wrote:

> maszynie bez IPv6 odpytać whois: ziembor w neuromancer ziembor$ whois
> 212.244 w whois.ripe.net No such host: whois.ipv6.siemens.co.uk Unknown
> host: Success). Nie wspominam już o tym, że gdy chce przenieść na inny

No ...  "przeca wiadomo", ze to pod ipv6 bylo szykowane i w sumie
nalezalo by zrobic 2 pakiety whois i whois6 ... a ze na poczatku wszystko
co tylko mozliwe bylo pakowane ze wsparciem dla ipv6 to byly poczatki ...

> rpmowy system jakiś program mający skrypt /etc/rc.d/init.d to muszę go
> dość poważnie poprzerabiać przed kompilacją...

Tak to nie mozna podchodzic do sprawy ... Kazdy moze cos zarzucic, ktos ze
mu Slackware ma problemy po instalacji rc-scriptow (ale rpma mial
zainstalowanego w systemie ! ;) itp. itd .. to jest PLD ...

> Podejrzewam, że TCH (a i inni producenci) odpadną gdy się okaże, że
> nawet PLUG nas nie popiera. A przynajmniej jego Prezes tak twierdzi (choć
> może nie publicznie). Krzyś twierdził również, że kłoczek przedstawiał
> wniosek o dofinasowanie/poparcie dla PLD/whatever, ale nie został on
> nawet rozpatrzony z powodu... ortografii.

To ze kloczek robi ortografy (ja zreszta tez ;( to nie oznacza, ze wniosek
z takiego powodu ma byc nie rozpatrywany -- zwraca sie "gosciowy" takie
pisemko z prosba o poprawki (chociaz to i tak to jest juz nie taktem) lub
prosi o dodatkowe uzasadnienie/wyjasnienie lub odrzuca ( ale jakies
wyjasnienie tez by wypadalo przedstawic ...)

Poza tym, NIKT podkreslam _NIKT_ nie musi nas wspierac "duchowo" PLD nie
potrzebuje /nie_powinno potrzebowac takiej kurateli (bo nie sadze  aby z
PLUG jakies sensowne wsparcie finansowe moglo przybyc ...)
Jakies rodzime przedsiebiorstwo zajmujace sie powiedzmy
skladaniem/sprowadzaniem maszyn to tak -- kozysc obopulna -- PLD solidny
i stabilny system "po polsku" na servery/stacje_robocze
firmy "Baksik & Gasiorowski z O.O (ale tak z moocno ograniczona
odpowiedzialnoscia ;)

> ATSD dlaczego główna maszyna ma być na Intelu? Może spróbować naciągnąć
> JWRa i generalniej całe RGStudio? ;-).  Poza tym propozycja Jacka Smydy
> brzmi rozsądnie, przy założeniu że na builder.posexperts.com.pl ;-)
> nie byłoby repozytorium dla wszystkich a tylko źródło mirrorów.

Ja na ten przyklad mam intela i raczej malo prawdopodobne aby mnie bylo
stac na inna platforme (vivat polska nauka ! ;( ...
A nawet jak by ktos w "Koziej Wolce" zorganizowal sparca czy alphe
ogolnego dostepu to i tak z moim laczem jest ciezko co kolwiek wiekszego
bylo by robic na odleglosc ... O modemowcach juz nie wspomne...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin