tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Śro, 24 Mar 1999, 20:11:48 CET

[środa, 24 marzec 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> To ze kloczek robi ortografy (ja zreszta tez ;( to nie oznacza, ze wniosek
> z takiego powodu ma byc nie rozpatrywany -- zwraca sie "gosciowy" takie
> pisemko z prosba o poprawki (chociaz to i tak to jest juz nie taktem) lub
> prosi o dodatkowe uzasadnienie/wyjasnienie lub odrzuca ( ale jakies
> wyjasnienie tez by wypadalo przedstawic ...)

Z tego co pamiętam wyjąsnienia Krzysia to zostało to odesłane do popraki
a nie ,,uwalone''. Zresztą: mamy takiego prezesa jakiego sobie wybraliśmy.

> Poza tym, NIKT podkreslam _NIKT_ nie musi nas wspierac "duchowo" PLD nie
> potrzebuje /nie_powinno potrzebowac takiej kurateli (bo nie sadze  aby z
> PLUG jakies sensowne wsparcie finansowe moglo przybyc ...)

Akurat po tej konferencji co ją nawiedziłeś sporo gotówki mają/mamy (w końcu
formalnie obaj należymy ;-).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/