tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 24 Mar 1999, 22:06:52 CET

On Wed, 24 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi ale czy chodzi o dostęp do wszystkiego
> via ftp ? Jeżeli tak to zajrzyj do /stable/{SOURCES.SPECS} tam co godzine
> jest aktualizowane to co ma etykietę stable.

Nie mam nic przeciw CVS ale trzeba zwrocic uwage ze upgrade/zmainy robimy
"kompletami" pakietow (na ftp.pd.org.pl) a nie po sztuce. Poza tym troche
wiecej jest w CVS niz na ftp.

> wykorzystujących Gtk. Jak takowe zasoby przynajmniej raz w komplecie się
> pojawią to zapewniam Ciebie, że przy kolejnych przestawieniach Qt, Gtk+
> wygenerowanie zasobów nowych i to szybko będzi możliwe, a także będzie
> można to przeprowadzić minimalnym kosztem.

No dobra .. ja tylko mowie/sugeruje aby nie zapomniec o tym, i osoby
ktore wrzucaja source i spece do CVS'a tez powinny miec na uwadze
pozostale pakiety ktore tworza pwena calosc ..

BTW zestripuj rsynca ...
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin