Jak kompilowac na PII

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Czw, 25 Mar 1999, 14:25:53 CET

Artur Frysiak wrote:

> Witam
> Mam pytanie do Marcina D. Jak mam skonfigurowaæ kernel na PII abym móg³
> skompilowane na nim binarki przenosic na zwyk³e P.
> Zmiana typu procesora w configuracji nic nie daje. Dalej po uname -m mam
> i686.

Proste.

1. Jadro skonfiguruj jako 486 lub zwykle pentium.
2. egcs-owi podaj podczas kompilacji i rekonfiguracji jako host
najlepiej
cos w rodzaju configure --host=i586-linux. (Po co tu dodawac nazwe
dytrybucji? Dystrybucja
nie ma przeciez znaczenia dla kompilatora.). Domysnie parametr --traget
powinnien
wiec rowniez przyjac ta sama wartosc. Podczas rekonfiguracji skryb
configure powinnien
to potwierdzic.
3. Podobnie z binutils.
4. Upewnij sie ze glibc-2.1 jest rowniez skompilowany przy aktywnej
powyzszej
konfiguracji, albowiem domysle crt0.* z tad pochodza i mogly by zaiwerac
niewlasciwe
rozkazy okowane do kazdego binaria.

To wszystko. Narazie.

PS. Podejzewam ze bede chyba jeszcze dzisiaj musial wypruc z siepie
jakies
400 wierszy kodu. Pewnie bede musial posiedziec do 18.00.
Cholera nie nawidze fazy koncowej projektow. A my i tak
w porownaniu z innymi numerami jakie juz przezylem robimy to jeszcze na
calkiem
spoko. (Noce pozostaja swiete :-).

--Marcin