Jak kompilowac na PII

Czw, 25 Mar 1999, 17:32:56 CET

On Thu, 25 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Proste.
>
> 1. Jadro skonfiguruj jako 486 lub zwykle pentium.

Mam jako PII.

> [...]
> cos w rodzaju configure --host=i586-linux. (Po co tu dodawac nazwe
> dytrybucji? Dystrybucja
> nie ma przeciez znaczenia dla kompilatora.). Domysnie parametr --traget
> powinnien
> wiec rowniez przyjac ta sama wartosc. Podczas rekonfiguracji skryb
> configure powinnien
> to potwierdzic.
> 3. Podobnie z binutils.
> 4. Upewnij sie ze glibc-2.1 jest rowniez skompilowany przy aktywnej
> powyzszej
> konfiguracji, albowiem domysle crt0.* z tad pochodza i mogly by zaiwerac

Dzisiaj jak na razie mało siedziałem przy klawiaturze i miałem czas żeby
się pozastanawiać nad tym co się ostatnio dzieje. Oto lista rzeczy jakie
mi się nasuwają:

- w tej chwili kłopoty występują w ograniczonej ilości programów. W
  zasadzie (chyba ?) jest to jeden program czyli ldconfig. Jest to dość
  specyficzny produkt wrażliwy na architektórę. Założyłbym, że
  isnieje pewne prawdopodobieństwo niezerowe, że jednak
  jakiś rodzaj błedu może tkwić włąśnie w nim. Jeżeli gdzieś jest błąd w
  kompilatorze to powinno być to łatwe do zlokalizowania. Otóż ldconfig to
  jest jeden plik .c. Powinna pomóc analiza porównawcza kodu pośredniego
  .S (asm) generowanego na P i PII.

- w zasadzie ze względu na braki w kompilatorze dotyczące optymalizacji
  pod P możnaby wygenerować binarki z -m486 zamiast -mpentium. Wiadomo
  już, że wczorajsza próba z egcs, ldconfig i glibc przekompilowanym
  ponownie nie dała pozytywnego efektu. Dzisiejsza próba będzie polegać na
  próbie wygenerowania binarek z -m486.

- z wczorajszych listów na kernel-list pośrednio można było wywnioskować,
  że zalecaną wersją binutils do egcs 1.1.2 jest 2.9.1.0.22b (Alex Buel ..
  ten z kotkiem w sigu).

Czy ktoś mógłby coś doadąć/zaprzeczyć/rozwinąć ?

Pierwszea próba będzie polegać na wygenerowaniu pakietów z -m486. Dalsze o
ile nie będzie pozytywnego efektu to będą kombinacje wg tego co Marcin
proponuję. Myślę, że dzisiaj powinno dać się kilka kombinacji
przetestować.