Re: Wynik porównania kodu asm ldconfig

Grzegorz Grudzinski gsg w mimuw.edu.pl
Czw, 25 Mar 1999, 20:41:39 CET

[czwartek, 25 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał:

> Tą drogę w świetle powyższego zarzucam. Właśnie rekompiluję kernel pod
> procek 488 czyli idę drogą jaką sugeruje Marcin (mam okazję do restartu i
> przejścia na 2.2.4).

i dalej:

> Wnioskiem (już) z tego zamieszania jest najprawdopodobniej to, że obecnie
> nie należy ustawiać procka lepszego niż 486 przy kompilacji jądra o ile
> zamierza się przenosić kod między maszynkami.

A może jednak spróbować na pentium (zwykłe, nie PII ani PPro), a nie 486?
Teoretycznie taki kod powinien działać na 486, komputerów z 486 jest
znacznie mniej niż ze zwykłym pentium, a poza tym nikt jeszcze nie zgłaszał,
że mu nie działa?

Wszystkiego dobrego
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"