Kolejna próba (mam nadzieję, że już ostatnia)

Grzegorz Grudzinski gsg w mimuw.edu.pl
Pią, 26 Mar 1999, 12:16:39 CET

[piątek, 26 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał:

> Prosiłbym o _wreszcie_ jakąś pozytywną odpowiedź na pytanie czy działa
> poprawnie ;>

Pierwsza jaskółka: ldconfig działa poprawnie. Glibca zainstalowałem, ale
musi trochę podziałać, żebym miał pewność.

> Odinstalowywać i instalować ponownie glibc nie polecem .. a nóż gdzieś
> elektryczności na chwilkę zabraknie i będzie kłopot :>

Na szczęście aż tak głupi nie jestem ;-))), choć może wyglądam ;-)

Wszystkiego dobrego
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"
(mądrość ludowa)