=?iso-8859-2?Q?Kolejna_pr=F3ba_=28mam_nadziej=EA=2C_=BFe_ju=BF _ostatnia?= )

Pią, 26 Mar 1999, 07:48:22 CET

On Fri, 26 Mar 1999, Artur Frysiak wrote:

> Na pewno wrzuciłeś ?
> Ja tam widze tylko ldconfig budowany czw 25 mar 1999 01:14:49
> oraz glibc-devel. A co z glibc ?

Włśnie się zorientowałem, że wrzuciłem to nie co trzeba, a włąsciwe
binarki skasowałem .. już :>
Kompiluje się. glibc zostało już tylko kawałek. W razie czego sięgnij
bezpośrednio z cenzora, bo w tasku mirror czesze co godzinę.