Kolejna próba (mam nadziejê , ¿e ju¿ ostatnia)

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pią, 26 Mar 1999, 13:51:37 CET

Grzegorz Grudzinski wrote:

> [pi±tek, 26 marzec 1999], Tomasz K³oczko napisa³:

> Pierwsza jaskó³ka: ldconfig dzia³a poprawnie. Glibca zainstalowa³em, ale
> musi trochê podzia³aæ, ¿ebym mia³ pewno¶æ.

Czyli: "trafiony, zatopiony" :-).

Co sie tyczy problemow z XFree to po prostu nie moglem zreprodukowac
bledow o jakich wspominal Tomasz. Zreszta sam zaobserwowalem, ze
od czasu do czasu  przy duzym obciazeniu niewiadomo czemu system
zawalal mi administracje pamieci. Bardzo mozliwe ze to raczej
jakis blad w jadrze bo niebardzo widze dlaczego tego rodzaju
problemy mialby by wystepowac w samym ksh...

--Marcin