Kolejna próba (mam nadziejê , ¿e ju¿ ostatnia)

Pią, 26 Mar 1999, 17:26:08 CET

On Fri, 26 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Czyli: "trafiony, zatopiony" :-).
>
> Co sie tyczy problemow z XFree to po prostu nie moglem zreprodukowac
> bledow o jakich wspominal Tomasz. Zreszta sam zaobserwowalem, ze
> od czasu do czasu  przy duzym obciazeniu niewiadomo czemu system
> zawalal mi administracje pamieci. Bardzo mozliwe ze to raczej
> jakis blad w jadrze bo niebardzo widze dlaczego tego rodzaju
> problemy mialby by wystepowac w samym ksh...

Zrbie takiego specjalnego src.rpm dla Ciebie, który będzie zawierał tylko
patche (te dwa tar.gz ze źródłami XF zapewne masz gzdeioś bliżej). Po
otrzymaniu tego src.rpm weźmiesz w komentaż linijkę z nosource i
spróbuijesz przekompilować u siebie to co (jeszcze nie za bardzo
poprawnie ale już jakoś) się kompiluje.
To będzie pakiety typu *.nosrc.rpm.