Przenosiny repozytorium

Pią, 26 Mar 1999, 18:15:52 CET

Wygląda na to, że nareszcie zaczęło poprawnie działać połączenie do mnie
na wydział i okazało się, że te zakłócenia jakie miałem ze switchami nie
były u mnie zlokalizowane. W każdym bać razie teraz sieć na wydziale ma
prawdłową sprawnośc lokalnie jak i przy próbach sięgania po zasoby na
zewnątrz. W związku z tym prawdopodobnie jutro po południu przenoszę repo
na właściwą maszynkę (ściągam CNAME cenzor i przenoszę go jako A na
docelową maszynkę). CVSweb zostanie na tej maszynce na której był do tej
pory. Wogóle na podstawowym repozytorium docelowo nie będzie konta
anonymous ro, a zasoby na CVSweb będą kopiowane za pomocą CVSsup. W
związku z tym po pierwszym udanym zrobieniu slave RO repo (na sam początek
na potrzeby CVSweb) otworzy się możliwość robienia slave repo w innych
miejscach. Konta anon RO będą _tylko_ na jednostakach slave.

Tak czy inaczej jutro wieczorem będą mogły występować zakłucenia w
komuikacji x repo ale o tym ostatecznie będę powiadamiał na liście, a
osoby chcące mieć pod ręką slave RO repo mogą się zacząć zastanawiać nad
założeniem takowego.