Przenosiny repozytorium

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pią, 26 Mar 1999, 19:17:39 CET

On pią, mar 26, 1999 at 06:15:52 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> W związku z tym prawdopodobnie jutro po południu przenoszę repo
> na właściwą maszynkę (ściągam CNAME cenzor i przenoszę go jako A na
> docelową maszynkę).

nie ma sensu, bracie, raczej niech wszyscy przejda na nazwe hosta
cvs.pld.org.pl - a cenzor niech przejdzie do historii.

> CVSweb zostanie na tej maszynce na której był do tej
> pory. Wogóle na podstawowym repozytorium docelowo nie będzie konta
> anonymous ro, a zasoby na CVSweb będą kopiowane za pomocą CVSsup. W
> związku z tym po pierwszym udanym zrobieniu slave RO repo (na sam początek
> na potrzeby CVSweb) otworzy się możliwość robienia slave repo w innych
> miejscach. Konta anon RO będą _tylko_ na jednostakach slave.

a to raczej proponuje postawic u mnie, i chetnie sie tym zajme.
nie gromadzmy wszystkiego pod jednym dachem, bracie.
nie, zebym byl pazerny, ani zebym ci nie ufal, ale rozproszenie
w tym wypadku jest dobrym pomyslem w przypadku padu ktorejkolwiek z sieci.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)