listy pocztowe

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Pią, 26 Mar 1999, 20:38:53 CET

On Fri, Mar 26, 1999 at 07:51:21PM +0100, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> tfu tfu przez lewe ramię - menadżer listy napisany w perlu???
> moze na jakims crayu... my tu panie mamy pecety ;-)
PERL jest świetny !!!
Jak chcesz coś szybko napisać to napiszesz... i chodzi nieźle..
Nie ma duzych obaw o security i jest to wysoko przenaszalne...
Ostatnio mnie coś napadło i piszę masę CGI...

Ale osobiście używam qmail+ezmlm, więc wszelkie majordomo i sendmaile odpadają
;)

Ostatnio miałem taki numer, że "dowcipnisie" (tak to określił dyrektor)
wysłali kilkanaście tysięcy postów na nieistniejący adres friko...
No i dostałem te kilkanaście tysięcy zwrotów... syslog zapychał procka jak
szalony - a qmail sobie spokojnie, nawet go w topie nie było widać...
(1 post miał 150 kb ;)

to było tak al'a qmail > sendmail

Teraz pytanko :
Czy pisać konwerter konfiguracji sendmail=>qmail ?
Bo nie wiem czy ktoś się za to już nie wziął...
W grę wchodzi tylko perl...
Ale mam też jeden ból... wcześnie przerzuciłem się na qmaila i nie za bardzo
znam /etc/sendmail.cf ... podstawy OK. Ale jakieś bardziej skomplikowane
regułki - niet...

weekendowy madey.. ;)

--
e-mail   : madey w pld.org.pl , madey w viii-lo.krakow.pl