PLD CVS: SPECS kloczek

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 31 Mar 1999, 11:19:44 CEST

On Wed, 31 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Widzisz jakieś inne rozwiązanie ?
Zostawic wszystkie many w pakiecie man-pages, bo to co proponujesz
jest bez sensu.

Bedziesz np. za kazdym razem, kiedy wyjdzie uaktualniony pakiet
man-pages, tworzyl nowego rpma ze zrodlami jadra i zmuszal
potencjalnego usera do jego instalowania, jesli tylko chce sobie
poczytac  uaktualnione many ? Szczerze gratuluje pomyslu !

Many lev 2 i 3 zajmuja nieskompresowane razem okolo 4 MB (po
skompresowaniu jeszcze mniej), takze jak komus bedzie wielce
zalezalo na miejscu, to sobie je wywali. A teraz jesli chce
poczytac many level 3, to zamiast dodatkowwych 2 MB na dysku:

[root w manjak /root]# du -s /usr/man/man3/
1900    /usr/man/man3
^^^^

zmuszasz mnie do instalowania pakietu o rozmiarze znacznie
wiekszym:

[root w manjak /root]# rpm -qi glibc-devel | grep Size
Size        : 11915305   +  2MB manow
	      ^^^^^^^^

Gdzie tu jej sens ?

Podobnie sytuacja bedzie wygladala z pakietem ze zrodlami jadra,
nieprawdaz ?

Moja diagnoza jest taka, ze pakiet man-pages powinien byc dostarczany
w calosci tak jak byl, bo to co proponujesz to jest tylko utrudnianie
zycia packagerom i potencjalnym uzytkownikom, ktorzy jak przypuszczam
zaczna narzekac na jakies nieuzasadnione 'fanaberie' tworcow dytrybucji.

Pozdrawiam,
Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."