PLD CVS: SPECS kloczek

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Śro, 31 Mar 1999, 12:16:37 CEST

Artur Frysiak wrote:

> [¶roda, 31 marzec 1999], Tomasz K³oczko napisa³(a):

> Ja bym siê upiera³ przy man-pages-kernel. Wiadomo odrazu sk±d to pochodzi.
> Eventualnie kernel-man.

Jedyne w czym ja bym widzial sens to podzial man-pages na poszczegolne
sekcje.
Aczkolwiek ze zwgledu na skromy rozmiar tego pakietu to nie koniecznie
musi to miec sens. Dokladniej: Nie warto bo to tylko dodatkowy balagan a
zysk
z tego nikly. Co sie tyczy argumentow typu maszynka devel czynie to
prosze pomyslec o scenaruiuszu w ktorym kompilujemy na jakims odleglym
serwerze
a uruchamiamy i piszemy programy na naszej lokalnej maszynce....

--Marcin