Drobne zapytanie

Śro, 31 Mar 1999, 16:54:31 CEST

Tak się coraz bardziej próbuję przystawiać do stuffu sieciowego i dochodze
do wniosku, że jednak chyba w kwestii ipv6 można sobie pozwolić na to,
żeby było to obecne w binarkach baj def, a nie jako opcja. Dwa argumenty
przemawiające za taką zmianą podejścia. Pierwszym są kłopoty z
manipulowaniem tymi samymi pakietami ale w dwuch wersjach
(inety różne, indianiny, NNTP serwery, tcp wrappery i inne), a drugi jest
taki, że przy tych kłopotach narzut na wielkość kodu jaką wprowadza
poszerzenie o rozumienie ipv6 jest wg mnie niewspółmiernie mały.

Prosiłbym o jakąś opinię o powyższym czy to napisałem jest niejako w
zgodzie z oceną innych korzystajacych na codzien z ipv6 tego zagadnienia.
Być może ktoś ma jakieś jeszcze silniejsze argumenty za lub przeciw
powyższemu.