gdzie źródla rc-scripts?

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 31 Mar 1999, 19:46:03 CEST

On Wed, 31 Mar 1999, Ziemek Borowski wrote:

> właśnie... w cvsie (co prawda przez interface webowy, może są nie
> zsynchronizowane) ani na ftp.pld.org.pl:/stable/SOURCES ich nie widzę...
> Jest tylko rc-scripts.spec...

W cvs'ie ;-)
Jako osobny pakiet "rc-scripts"
W ftp mialo sie pojawic po "potestowaniu" ostatniej wersji, poniewaz nie
bylo zadnych uwag mozna by bo tam wrzucic (tak wogole to ostatnio
incoming nie dzialal na ftp.ps.pl, przynajmniej mi). Niech ktos to wrzuci
bo w weekend chce zaczac commitowac nowe skrypty do ipv6. (te co
proponowalem, chyba ze sa jakies przeciwskazania)

Tomku: Czy moglibysmy sobie darowac rozpisywanie sie w %changelog'u?
wszystko i tak jest w cvs'ie, a jak utrzyma sie to dalej to za pol roku
znowu 2/3 speca to bedzie %changelog.

> --
> Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL

PS: Dla odmiany chetnie bym sie przygladnal instalatorowi, czemu nie ma
nic w cvs'ie?