postfix i $HOME/Mailbox (alsa)

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 1 Mar 1999, 11:10:13 CET

Tomasz K³oczko wrote:

> Jeszcze apropo $MAIL. Znalaz³em co¶ takiego w ¼ród³ach basha (config.h):
>
> #define DEFAULT_MAIL_DIRECTORY "/var/spool/mail"

Ano shelle robia zwykle selec na spooling directory uzytkownika, aby
moc go informowac o nadejsciu poczty.... Tylko nieco dziwi mnie dlaczego
bash nie patrzy na ~/mail czy temu podobne...

> Przejrza³em sobie ostatnie dokonania w rawhide i dozna³em lekkiego
> wytrzeszczu gdy¿ s± tam dwa bashe .. bash i bash2. Nie mówi±c ju¿ o tym,
> ¿e bash 1.4.7 ma kupê b³edów to jeszcze z niego zrobili /bin/sh.

Najprawdopodobniej oni tez zaczeli sie martwic nieco kwestiami wielkosci
szybkosci /bin/sh. Oczywiscie ln -s /bin/ksh /bin/sh to o potege
bardziej
sensowne rozwiazanie tego problemu :-).
Apropo bash-2.0.3 tez ma kupe bledow....

--Marcin