postfix i $HOME/Mailbox (alsa)

Pon, 1 Mar 1999, 12:17:21 CET

On Mon, 1 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Ano shelle robia zwykle selec na spooling directory uzytkownika, aby
> moc go informowac o nadejsciu poczty....

Echem .. ale mi się wydawało, że od tego jest profile ;)

> Tylko nieco dziwi mnie dlaczego bash nie patrzy na ~/mail czy temu
> podobne...

> Najprawdopodobniej oni tez zaczeli sie martwic nieco kwestiami
> wielkosci i szybkosci /bin/sh. Oczywiscie ln -s /bin/ksh /bin/sh to o
> potege bardziej sensowne rozwiazanie tego problemu :-). Apropo
> bash-2.0.3 tez ma kupe bledow....

Co do błędów  .. owszem. Wystarczy spojrzeć na to co jest w rh :>
Co do ksh jako sh to też zaczynam się do tego przekonywać tylko jeszcze
zastanawić by się warto było nad tym jak by tu ładnie dać możliwość pracy
ash jako sh. To co sam proponowałem z linkiem ksh -> sh umieszczonym w
pdksh lub propozycja z shelem przestawianym via zmienna w pliku to nie
jest nadal to co być powinno. Pierwsze ma minus w tej postaci, że ash jako
sh jest tu cieżkie do wkomponowania, a drugie znowusz w zasadzie działa
tylko przy starcie, a i zmian umieszczona w pliku (wstawienie tam nawet
/bin/bździągwa może e jakoś uciec uwadze). Po za tym /bin/sh _musi_ być
zarejestrowane w bazie rpm-a bo bez tego kupa pakietów będzie się pluła
o naruszenie zależności (kupa pakiewtów jest zależna od
/bin/sh). W sumie poczekać z dzień dwa nie zaszkodzi .. anuż coś cię komuś
wykluje pod czaską :>

W razie czego ze względu na konieczność rejesytracji /bin/sh w bazie rpm-a
wprowadze rozwiązanie z ksh -> sh w pdksh .. przynajmniej do momentu aż
ktoś nie znajdzie czegoś lepszego. Napewno taka piersza przymiarka z
przestawieniem sh wejdzie do piątku tego tygodnia.
Apropo cykliczności publikowania pakietów jeszcze. Pakiety wstępnie gotowe
do wypuszczenia wpadać będą do /pub/PLD-stable/test na cenzorze. Potem na
koniec tygodnia to co będzie już gotowe do ostatecznego wypuszczenia
zostanie z tamtad odsiane i umieszczone już we włąściwym katalogu. Także
do końca tygodnia w katalogach postatawowych SRPMS i <arch> nie będzie
zmian. Wstępnym sygnałem gotowości pakietu będzie jego oetykietowanie
etykieta STABLE co będzie chyba widać w listach z loginfo w CVS.