postfix i $HOME/Mailbox (alsa)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 1 Mar 1999, 12:12:30 CET

[poniedziałek, 01 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Mon, 1 Mar 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> Nie rozumiem za bardzo. Czy chcesz przez to powiedzieć, że każdy będzie w
> zasadzie przekompilowywał sam ? A co z ludźmi którzy nie zainstalują
> devel stuffu ?
> Jeżeli w dystrybucji byłyby dwa kernele (non-SMP i SMP) tak jak jest np. w
> UltraPenguin to konsekwencją tego musiałyby być także być pakiety non-SMP
> i SMP np. z alsą.
Właśnie: _jeżeli_. na razie mamy jedno jajko SMP ... oczywiście _jeżeli_ będą
2 jajka to będą i dwie alsy ...

BTW: widzę, że w CVSie są !!! stare spece mimo, że wrzucałem już nowe
Tomek - zobacz sobie cvs -z9 diff -u -r1.2 alsa-driver.spec i na przyszłość
przed commitem daj update :>

> Tak wogóle czy jest gdzieś dostępna alsa ale nie w postaci osobnych źródeł
> a w postaci regularnego patcha na kernel ?
nie

> A może by tak wogóle całość przestawić na maildir .. nawet sendmaila ?
> Odpadłoby kupę przestawiań/ustawiań.
pine nie umie maildira ... umie tylko mailboxa (patche do maildira widziałem
tylko do starego pine ...)

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org
/__/    /____/ /____/     misiek w pld.org.pl             cron w irc.pl