postfix i $HOME/Mailbox (alsa)

Pon, 1 Mar 1999, 12:26:34 CET

On Mon, 1 Mar 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Właśnie: _jeżeli_. na razie mamy jedno jajko SMP ... oczywiście _jeżeli_ będą
> 2 jajka to będą i dwie alsy ...

Dobra to teraz chyba wypadałoby zacząć się na poważnie nad tym zastanawiać
bo konsekwencje tych przemyśleń będą się propagować na instalator.
ja to widzę tak, że w instalatorze jest kernel SMP i na podstawie tego co
zostanie za jego pomocą wykryte możnaby automatycznie instalować stuff SMP
lub non-SMP (w trybie ekspert o ile takowy byłby przewidywany instalatora
możnaby to w razie czego ręcznie skorygować).

> BTW: widzę, że w CVSie są !!! stare spece mimo, że wrzucałem już nowe
> Tomek - zobacz sobie cvs -z9 diff -u -r1.2 alsa-driver.spec i na przyszłość
> przed commitem daj update :>

Przeprasza .. moja nieuwaga. Zaraz poprawię.

> nie

Wogóle jak to jest z alsą. Czy ktoś wogóle kiedys planuje zastąpienie alsą
całego suund wsparcia jakie jest w kernelu ?
Sama alsa wydaje się tu przedewszystkim w miarę ładnie od wyglądu i
założeń projektu skonstruowana, a to co jest obecnie w kernelu przypomina
raczej paczkę drożdży rzuconych na ciepłą blachę.

> pine nie umie maildira ... umie tylko mailboxa (patche do maildira widziałem
> tylko do starego pine ...)

Ops .. miałem jedno na myśli, a pytałem się o drugie. Chodziło o mailbox.