B³±d w glibc?

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 2 Mar 1999, 13:56:17 CET

Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Znalaz³em co¶, co mi siê raczej nie podoba...
>
> Mam PLD zainstalowane od zera. Czyli standardowo glibc-2.1-3d i gtk+ oraz
> glib w wersjach 1.1.15.
>
> Jest sobie programik w gtk+. No i jest jego fragment:
>
> ev=gdk_event_get();                /* wait for event */
> fprintf(stderr,"MARK 1\n");
> if (ev->type == ev->type) fprintf(stderr,"test 1 OK\n");
> if (ev->type == GDK_KEY_PRESS) fprintf(stderr,"test 2 OK\n");
> fprintf(stderr,"MARK 2\n");
>
> Po skompilowaniu, program dzia³a tak:
>
> MARK 1
> [...]

Wszystko wskazuje na to, ze sotsujesz glibc i inne pakiety ktore
zostaly przekomiplowane kompialtorem zawierajacym bledy.

Goraco polecam odczepienie sie od pcc, to krotko mowiac chlam...

Najprawdopodobniej binaria jakie sciagnales sa jeszcze nadal
nim wlasnie przekompilowane.

Ponadto nie wlaczaj za cholere przy kompilacji -march=pentiumpro.
Nie wszystkie processory wykonyja instrukcje dostepne tylko na
pentiumach intel'a.

--Marcin