Błąd w glibc?

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Wto, 2 Mar 1999, 15:11:33 CET

[wtorek, 02 marzec 1999], Marcin Dalecki napisał:
> [...]

Też już z Wojtiem przez to przechodziliśmy --- jakieś 9 miesięcy temu
;)))

> Wszystko wskazuje na to, ze sotsujesz glibc i inne pakiety ktore
> zostaly przekomiplowane kompialtorem zawierajacym bledy.

Właśnie. Albo zbyt stara wersja egcs-a, albo zbyt mocne flagi
optymalizacji. W przypadku egcs-a problem był taki, że biblioteki
skompilowane na komputerze A i działające na nim poprawnie, działały z
w/w błędami na komputerze B. Dlatego w README na ftp.ps.pl jest (było?)
zalecenie przekompilowania glibc na komputerze docelowym. W przypadku
nowszych glibc/egcs było to oczywiście niekonieczne.

--
   Marcin Korzonek
   mkorz w shadow.eu.org