propozycje

Czw, 4 Mar 1999, 10:48:13 CET

On Wed, 3 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Nie rób tego. Bo
> 1. Nic nie ma w zasadzie prawa się walić!

Marcin błędy zawsze będą. Ważne żeby mieć podstawy do ich usuwania. Obecna
sytuacja kiedy mamy coresize na 0KB jest tak samo zła jak cykliczne w
ciemno kasowanie tych plików. Trzeba by raczej przyszykować narzędzie
które będzie zbierać informacje o tym co wygenerowało takiego core (jest
to zaszyte w samym core). Owo narzędzie możnaby zresztą nieco rozbudować
to że o ile admin zezwoli to informacje o tym co wygenerowało core byłyby
automatycznie wysyłane do nas i publikowane w postaci sumarycznej na np.
www. Zakładałbym tu, że informacja o core byłaby niejako do przekazania w
przypadku kiedy core pochodziło z programu jaki jest w pakiecie z PLD.

Domyślne ustawienia odsyłania takich informacji oczywiście byłyby takie,
że raport byłby nie posyłany, a dmin o ile chciałby pomóc nam (i sobie) w
zwiększeniu niezawodności softu z PLD mógłby nam takie raporty
automatycznie zgłszać.