postfix

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 4 Mar 1999, 14:16:19 CET

[czwartek, 04 marzec 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> Jest jeden problem tak ustawiona zmienna bedzie dzialac dla programow
> odpalonych po zalogowaniu.
> A co w takim razie z demonami np. POP3?
> W kazdym razie - wybor mmusi byc.
Niejaki Marcin D. miał naskrobać taką procedurkę w C czytającą zmienne z
danego pliku (np /etc/sysconfig/system) i ustawiajacą ją via setenv();
Wystarczyło by zaptachować odpowiednie demony i po problemie ... (niestety nie
napisał :( ...

Innym rozwiązaniem jest sprawdzanie czy istnieje plik /var/spool/mail/$USER
i jeśli nie istnieje to następuje sprawdzanie w $HOME/Mailbox ...

dla pine (czyli dla imapa też) było to w moim patchu który niedawno podesłałem
(no chyba, że nie doszedł) ...

--
\  _  \\  \  \    \   arkadiusz miśkiewicz     http://www.misiek.eu.org/
/__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ *polish linux distribution team*