postfix

Piotr Zurawski sh00r4ph w ix.renet.com.pl
Czw, 4 Mar 1999, 15:05:11 CET

A nie mozna by napisac skryptu, ktory bedzie sprawdzal obecnosc
/var/spool/mail/$USER i ew. linkowal /home/$USER/Mailobx do
/var/spool/mail/$USER ??? Ja tak kiedys mialem, gdyz userzy nie chcieli
niczego zmieniac, a mi zalezalo na zachowaniu starych demonow POP3 ....

P.S.Patch nie doszedl :>

--
Piotr Zurawski AKA szur
Administrator sieci