glibc-2.1 - b³êdy... ci±g dalszy :)

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 4 Mar 1999, 15:40:22 CET

On Wed, 3 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Bądż tak przejmy i zrób proszę "pośmiertnie"

> $  gdb giv core

To nic nie da. Bezpośredni powód wywalenia się jest podany jak na dłoni:
plik utils.c, linia 105:

    if (ev->type == GDK_KEY_PRESS) {

ev jest wskaźnikiem na null. Pytanie tylko - dlaczego? Bo na glibc-2.0.7 ev
wskazuje na jak najbardziej sensowną rzecz...

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |