glibc-2.1 - b³êdy... ci±g dalszy:)

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Czw, 4 Mar 1999, 16:54:52 CET

Jacek Osiecki wrote:

> To nic nie da. Bezpo¶redni powód wywalenia siê jest podany jak na d³oni:
> plik utils.c, linia 105:

Da da bo przynajmniej bedzie mozna zerknac skad przyszedl ten ev i gdzie
faktycznie ktos przekazal NULL zamiast jakiejs odpowiedniej wartosci
danej
funkcji.

>     if (ev->type == GDK_KEY_PRESS) {
>
> ev jest wska¼nikiem na null. Pytanie tylko - dlaczego? Bo na glibc-2.0.7 ev
> wskazuje na jak najbardziej sensown± rzecz...

Pozatym jakos nie moge zbytnio dobic sie do
cenzor.zie.pg.gdp.pl/pub/Incoming
i raczej tez nie widac tam giv*. Na freshmeat.net tez nie znalazlem nic
sensownego w
tym kierunku. W bazie danych alikacji na www.gtk.org odnalazlem link
na strone autora, tylko tam jakos on nie podal skad to niby mozna sobie
sciagnac. Jest tam mnostwo odbitek z ekranu ale skad to wytrzasnac?

Poniewaz ev jest struktura przekazywana z Xlib-a w gtk to ja raczej
jestem sklonny sadzic, ze cos chyba twoje X11 nie jest w stu procentach
zgodne z glibc-2.1.

Poza tym to eventy w gdk sa praktycznie przejmowane z X11 i ma tam
miejsce pewna "translacja" a wiec allokuje sie pewna strukture i zmienia
sie pola w jej elementach, wiec gdyby gdyby ev nie byl poprawny program
powinnien sie walic juz znacznie wczesniej a dokladniej w samym gdk...

Dziwna sprawa... Ja jak do tej pory jeszcze z zadna aplikacja tego
rodzaju progblemow w domu nie mialem...

--Marcin