glibc-2.1 - b³êdy... ci±g dalszy:)

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 4 Mar 1999, 18:41:25 CET

On Thu, 4 Mar 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Da da bo przynajmniej bedzie mozna zerknac skad przyszedl ten ev i gdzie
> faktycznie ktos przekazal NULL zamiast jakiejs odpowiedniej wartosci
> danej
> funkcji.

Nie bardzo - bo to ev powstaje linijkę  wcześniej:

    ev=gdk_event_get();                /* wait for event */

> Pozatym jakos nie moge zbytnio dobic sie do
> cenzor.zie.pg.gdp.pl/pub/Incoming
> i raczej tez nie widac tam giv*. Na freshmeat.net tez nie znalazlem nic
> sensownego w
> tym kierunku. W bazie danych alikacji na www.gtk.org odnalazlem link
> na strone autora, tylko tam jakos on nie podal skad to niby mozna sobie
> sciagnac. Jest tam mnostwo odbitek z ekranu ale skad to wytrzasnac?

ftp://cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/Incoming/qiv-1.0-1.src.rpm

> Poniewaz ev jest struktura przekazywana z Xlib-a w gtk to ja raczej
> jestem sklonny sadzic, ze cos chyba twoje X11 nie jest w stu procentach
> zgodne z glibc-2.1.

Moje X11 i cała reszta raczej jest zgodna z glibc-2.1, bo mam PLD 1.1
zainstalowane od zera :)
Żeby nie było wątpliwości - to zainstalowałem je... zaraz... jakiś tydzień
po tym jak na PLD pojawił się glibc-2.1.

> Poza tym to eventy w gdk sa praktycznie przejmowane z X11 i ma tam
> miejsce pewna "translacja" a wiec allokuje sie pewna strukture i zmienia
> sie pola w jej elementach, wiec gdyby gdyby ev nie byl poprawny program
> powinnien sie walic juz znacznie wczesniej a dokladniej w samym gdk...
> Dziwna sprawa... Ja jak do tej pory jeszcze z zadna aplikacja tego
> rodzaju progblemow w domu nie mialem...

Ja też nie. Właśnie qiv jest pierwszym takim sygnałem. I gdzie bym nie
kompilował na glibc 2.0.7 - działa, a na 2.1 - nie :(

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |