Metody konfiguracji klawiszy.

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pią, 5 Mar 1999, 16:34:52 CET

Tomasz K³oczko wrote:

> [kloczek w cenzor RPMS]$ echo $TERM
> xterm
> [kloczek w cenzor RPMS]$ infocmp | grep khome
>         kfnd=\E[1~, khome=\E[1~, kich1=\E[2~, kmous=\E[M,
> [kloczek w cenzor RPMS]$ rpm -qf /usr/share/terminfo/x/xterm
> ncurses-4.2-13

Ja mowilem o nxterm (new-xterm). Owszem mam nieco starsza wersje
ncurses z PLD. No i oczywiscie (jesli zachodzi faktycznie taka
koniecznosc) do poprawki kwalifikuje sie w pierwszej kolejnosci
terminfo. Tak czy siak twoj pomysl jest jak najbardziej
godny zalecenia! :-).

> Czyli jest jednak. Prawdopodobnie masz co¶ nie tak z baz± teminfo. Owa
> baza to orgina³ jaki jest w obecnycm ncurses bez dodatkowych przeróbek.

No to mamy te same bazy danych -- czyli vide nxterm do poprawki...

> [..]

> [..]
>
> Tutaj ju¿ interwenioawa³em ju¿ na u cz³owieka z pol34 bo bramka pol34 do
> niemiec gubi dodatkowo od 20-40 % pakietów.

Z gory Dzieki! Mam nadzieje ze cos sie poprawi...

--Marcin