Pomocy

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Nie, 7 Mar 1999, 16:33:46 CET

Witam.

  Pewnie jestem lame, ale nie moge sobie poradzic ze skompilowaniem
czegokolwiek na nowym pld.
 przy kompilaji pojawia mi sie blad w stylu:
/usr/include/dlfcn.h:45: parse error before `extern'

Odpowiedni kawalek z rzeczonego dlfcn.h to:
----
#define RTLD_DEFAULT    NULL

__BEGIN_DECLS

/* Open the shared object FILE and map it in; return a handle that can be
   passed to `dlsym' to get symbol values from it.  */
extern void *dlopen __P ((__const char *__file, int __mode));
----
Zapewne chodzi tu o "__BEGIN_DECL". Co mam z tym zrobic?

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL