linuxconf.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 10 Mar 1999, 19:08:53 CET

On Tue, 9 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Tue, 9 Mar 1999, Pawe3 Skonecki wrote:
> [..]
>
> Ty ?
> Jeszcze takiego nie ma. Jest wakat :)
>
> Tak wogóle to nic Ci "nie pozostaje" .. robisz dokładnie to na co masz
> chęć.

A to pech bo wlasnie wywalilem wsparcie dla linuxconfa z rc-scripts.
Moim zdaniem lepsze by bylo jednak PLD-conf generujace tylko pliki
konfiguracyjne dla rc-scripts a nie jak jest w linuxconfie ze dane sa
przechowywane zupelnie gdzie indziej. Mialem kiedys problem bo linuxconfem
dodalem aliasa ip, pozniej o tym zapomnialem a potem nie umialem go
wywalic bo nie bylo zadnego ifcfg-eth0:1.
Ewentualnie mozemy zmienic strukture plikow konfiguracyjnych dla
rc-scripts aby {linux|PLD}-confowi bylo latwiej. W kazym razie musi to byc
spojne. Nie mozna konfiguracji dotyczacej jednej rzeczy trzymac w dwoch
miejscach.
Ewentualnie mozna to jeszcze rozwiazac dzielac rc-scripts na 2 pakiety, a
jednym skrypty, w drugim konfigi z konfliktem na linuxconfa. Zakladam
oczywiscie  ze linuxconf i rc-scripts-config beda dostarczaly powiedzmy
"rc-config" wymagany przez rc-scripts.

Czekam na opinie.

> kloczek
> --