Requires:

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Nie, 7 Mar 1999, 16:28:04 CET

On Sun, 7 Mar 1999, Ziemek Borowski wrote:

[...]
> Ja rozumiem że rpm ma wadę w postaci nie pisania nazw pakietów jakich
> potrzebuje, a jedynie bibliotek... Ale może należaloby pod tym kątem
> zmienić rpma nie budować nadmiarowe spece?
Wadę? A jak to rozwiązać?
Jeżeli ma podane w pakiecie że wymaga /usr/lib/libglib.so.4 to może
jeszcze wypisać, że chodzi o gliba, ale jeżeli jest wymagany
/usr/lib/libcom_err.so.1.0 to skąd do %*@!() może się domyślić że ten plik
jest częścią krb5-lib skoro tego pakietu nie ma zainstalowanego?

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project