inetd.d

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Nie, 7 Mar 1999, 18:39:07 CET

[niedziela, 07 marzec 1999], Marek Obuchowicz napisał(a):

> BTW: robię poppassd a na dysku znalazłem gotowy pakiet z eggdropem 2.0,
> zapomniałem go wysłać
nie zapomnij o perl-LWP-attic (o ile będziesz dokładał interfejs www do
poppassd) ..

--
\  _  \\  \  \    \   arkadiusz miśkiewicz     http://www.misiek.eu.org/
/__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ *polish linux distribution team*