inetd.d

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 8 Mar 1999, 00:26:58 CET

On Sun, 7 Mar 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> nie zapomnij o perl-LWP-attic (o ile będziesz dokładał interfejs www do
> poppassd) ..
jak na razie w pakiecie jest sam poppassd...
Jeżeli chodzi o interfejsy WWW to jest PopPass w perlu o którym
wspominasz, nie używałem go jeszcze (co to perl-LWP-attic?) no i moja
prymitywna proteza tego samego w C.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project