Poprawione postgresql.spec

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Nie, 7 Mar 1999, 19:14:45 CET

[niedziela, 07 marzec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jak konto będzie zakładane przez pakiet ..
Jak dla kogo :)
1) konto dostanie pierwszego wolnego uida ... (mi bardziej pasuje gdy
wszystkie konta "systemowe" są wyraźnie oddzielone od reszty userów)

2) jakiś user będzie chciał mieć logina postgress ...
potem "szef" admina zarzyczy sobie postgressa z jakąś tam bazą i co ...
a co będzie jak admin zapomnie że taki user istnieje ... będzie mały klopsik

i tak można wymyślać dalej. Co prawda w większości admin się zorientuje ale co
z mniejszością ?

> A coś to w tym wypadku zmienia ?
no rpm krzyknie error: this package cannot be installed (czy jak tam krzyczy)
jeśli skrypt %pre zwróci błąd

ps. nameda nie przeładowałeś czy coś bo na bossie nie widzę delegacji
star.pld...

--
\  _  \\  \  \    \   arkadiusz miśkiewicz     http://www.misiek.eu.org/
/__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ *polish linux distribution team*