linuxconf.

Pon, 8 Mar 1999, 09:53:12 CET

On Mon, 8 Mar 1999, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> A czym ma on sie funkcjonalnie roznica od linuxconfa. Pytam, bo
> zastanawiam sie, czy jest sens zmieniac cos w miare sprawdzonego.

Tak czy inaczej stopień integracji linuxconf jaki jest w RH jest chyba za
duży. Nigdy się temu narzędziu nie przyglądałem za bardzo ale nie
wyobrażam sobie żeby nie dało się tego zrobić bardziej elastycznie o ile
to narzędzie jest napisane wystarczająco poprawnie. Jeżeli nie spełnia
kryterium elastyczności to albo trzeba będzie to odłożyć na jakiś czas
albo próbować to zmieniać.