linuxconf.

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 8 Mar 1999, 10:04:43 CET

On Mon, 8 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak czy inaczej stopień integracji linuxconf jaki jest w RH jest chyba za
> duży. Nigdy się temu narzędziu nie przyglądałem za bardzo ale nie
> wyobrażam sobie żeby nie dało się tego zrobić bardziej elastycznie o ile
> to narzędzie jest napisane wystarczająco poprawnie.
No dobra, a teraz poprosze o konkretne zarzuty.

Bo szczerze mowiac nie mam pojecia o co w powyzszym Ci chodzi...
moze o odwolania do linuxconfa w niektorych skryptach RH, np. w
/etc/rc.d/init.d/network... a moze o cos innego... co ?

IMO dopoki nikt nie zmusza do instalowania linuxconfa nie ma sie czym
zbytnio przejmowac i mozna go spokojnie zostawic.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."