Rozłam ??????

Pon, 8 Mar 1999, 15:06:01 CET

On Mon, 8 Mar 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> Nie było mnie przez jakiś czas i co widzę ????
>
> Ano jakto w tej naszej _Polszcze_ bywa, gdzie dwu polaków - tam trzy
> zdania.
>
> Wojtek i Tomek cały czas toczą ze sobą boje.
> O co ???? Tak naprawdę o pierdoły!!! - wiem, wiem, zaraz mnie zakrzyczą,
> że to jest bardzo ważne, ze wzgledów bezpieczeństa, poprawności działania
> itp. itd.
>
> Moim zdaniem ważniejszym problemem jest (jednostronne????) zaniechanie
> rozwijania PLD-stable.
> Pytam - DLACZEGO ?????

Nie jest zaniechane. W tym tygodniu miałem kupę roboty w związku ze zmianą
systemu na serwerze wydziałowym. Część rzeczy zrobionych w tym tygodniu
jest w test. Kilk jeszcze pakietów kończę (przerobiony perl min, Mesa,
qt 1.43 uwzględniające uwagi Qrczaka .. to jeszcze do wieczora powinno
być).

> Bo nie ma Kerberosa?

To do osób zajmujących się kerberosem. Mi na razie nie jest to potrzebne,
a pakiet jest nie skonczony bo ma konflikt w e2progs-devel przy założeniu
że instalijemu go zgodnie z FSH/FSSTND.

> IPv6 support?

Jw. do osób zajmujących się ipv6.

> jest oparte o glibc-2.0 i kernele 2.0.x ???

Pomyłka. glibc 2.1, pakietu z kernelem owszem nie ma ale wszystko jest
przekompilowywane na kernelu 2.2.

> A ja stwierdzam, że ten pomysł [z zaprzestaniem rozwoju PLD-stable]
> jest do bani !!!

Nie rozumiem.

> Powiedzcie mi o ile wzrośnie zajętość miejsca na dysku w PLD-devel w
> porównaniu do PLD-stable ???
> O 40%? 50% ???

a o ile chcesz ? Może być nawet mniej.

[..]
> Wtedy to czym się wszyscy tak podniecają ma _jakiś_ sens.
> W domu ja jestem rootem, adminem, userem. I jak piszecie prawa 755 powinny
> zostać.
> Ale w pracy, jak mam serwer to jestem w zasadzie tylko userem
> I na serwerze prawa 740 lub nawet 700 (600) maja jakis sens ....

Uwzględnisz to jakoś w pakiecie ?