Rozłam ??????

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 8 Mar 1999, 15:25:56 CET

On Mon, 8 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> Nie jest zaniechane. W tym tygodniu miałem kupę roboty w związku ze zmianą
> systemu na serwerze wydziałowym. Część rzeczy zrobionych w tym tygodniu
> jest w test. Kilk jeszcze pakietów kończę (przerobiony perl min, Mesa,
> qt 1.43 uwzględniające uwagi Qrczaka .. to jeszcze do wieczora powinno
> być).

Ok. więc jak się ma to do listu z końca lutego donoszącego o wstrzymaniu
prac nad PLD-stable ???
Nie mam go pod ręką więc nie mogę sprawdzić, być może źle go
zinterpretowałem...

> To do osób zajmujących się kerberosem. Mi na razie nie jest to potrzebne,
> a pakiet jest nie skonczony bo ma konflikt w e2progs-devel przy założeniu
> że instalijemu go zgodnie z FSH/FSSTND.

> Jw. do osób zajmujących się ipv6.

Nie rozumiemy się Tomku.....
Ja w domu, _nie_potrzebuję_ Kerberosa, IPv6 itp.

> Pomyłka. glibc 2.1, pakietu z kernelem owszem nie ma ale wszystko jest
> przekompilowywane na kernelu 2.2.

Znowu niezrozumienie...
Co mi daje glibc-2.1.X czego nie ma glibc-2.0.x ????

> Nie rozumiem.

Tomek :)
Z tego co było mówione na początku to PLD-stable miał w miarę bezboleśnie
umożliwić przejście z RH na PLD.
I myślę tu o RH4.x, 5.0 ew. 5.1 bo te dystrybucje są oparte na kernelach
2.0.x i bardzo wiele osób nie będzie zmieniać dystrybucji tylko dlatego,
żeby mieć to co najnowsze...

> a o ile chcesz ? Może być nawet mniej.

Ehhhhhhhhhh,

			PLD-devel		PLD-stabel[i386.old]
BitchX-75-		5d =  915908		p1-2 = 871342
ImageMagic-4.1.8	1d = 783816		1 = 711207
-||- devel		= 240704		= 240694
-||- perl 		= 49497			= 44087
-||- stable		= 635396		= 586164
aalib-1.2		6d = 45268		6 = 39451
i tak dalej....

[...]
> Uwzględnisz to jakoś w pakiecie ?

Niestety :(((
Przy obecnym stanie RPM-a nie jest to mozliwe [ o ile mi wiadomo]

Pozdrawiam.
					Sas.
  UNIX System Administrator, POLAND
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa
    _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
         _/ _/    _/        _/     sas w uci.agh.edu.pl
		http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa