linuxconf.

Pawe3 Skonecki stona w neuron.umcs.lublin.pl
Pon, 8 Mar 1999, 20:47:04 CET

> Chcesz zajšć się dopracowywaniem/dopasowywaniem do PLD i nalalizš tego
> pakietu ? Nic nie stoi tutaj na przeszkodzie temu żebyś to właśnie Ty to
> robił.

Nie jestem programista, i chyba juz zapuzno abym byl, ale wiem jak sie
administruje duzymi sytemami i wiem ze zawsze jest zbyt malo czasu by
analizowac setki plikow, aby wszytko chodzilo. Dlatego linuxconf jest naprawde
nizla podpora w codziennej pracy. Mimo jego brakow i niedoskanolosci sadze ze
powinien byc w PLD. BO BEDZIE WIELU LUDZIA PROSCIEJ. Nie wiem czy powstalo
tutaj pytanie dla kogo ma byc PLD ??? dla sieci, domu dla zawansowanego
urzytkownika a moze mniej, sadze ze jezeli ktos ma miec linuxconfa to go sobie
pod instaluje jak ktos nie bedzie go chcial miec to go sobie zrobi rpm -e
linuxconf

Nie pomoge wiele w pracach bo nie programuje ale moge sobie potestowac,
dystrybucje jako w scieci, uniwersyteckiej i sprawdzic jak dziala, sprobuje
wsadzic tez jakis serwer z PLD komercyjnie i sadze ze to bedzie testem czy
linuxconf jest dobry czy zly :)