linuxconf.

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 8 Mar 1999, 21:25:54 CET

[poniedziałek, 08 marzec 1999], Pawe Skonecki napisał(a):

> Nie jestem programista, i chyba juz zapóźno abym byl,

A czy któryś z nas jest? W czym problem?

> Nie pomoge wiele w pracach bo nie programuje

A co tu jest do programowania? Najwyżej 5 kb brzydkich hacków...

A co do linuxconfa... Nie sądzę by był powód tworzenia PLD-confa...
bardziej moduł do PLD dla linuxconfa...
Taki przerobiony redhat. Być może tak niektórym jest prościej...
(AFAIR użyłem go dwa razy, kiedy nie chciało mi sie przymominac sobie jak
sie przestawia w /etc/sysconfig/ pobieranie adresów z dhcp).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/