inetd.d

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 9 Mar 1999, 18:51:47 CET

On Tue, 9 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> OK. Ja mam tylko propozycję żeby zmienić lokację bazy na
> /etc/sysconfig/inetd.d/. Co do formtu bazy to zwykłe ascii gdzie w
> pojedynczej linijce opis serwisu czyli:

Cooo?
Ja myślałem żeby zachowac strukturę plikową czyli katalog /etc/inetd.d
i pliki w formacie
NAME=telnetd
MAX_CONECTIONS=20
UID=root
GID=root
TIMEOUT=60
SERVICE_PROG=/usr/sbin/telnetd
itpd
tak będzie przejrzyściej i łatwiej dodawać/zdejmować serwisy

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project